Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 08:17:25 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17166 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru haljak// Narva 
maantee T12// T13// Pärnamäe tee L5// Lubja küla, Alajaama tee// 17// Kaare 
tee 7// L1// Kangru tee// Paelille tee L1// Pärnamäe küla// L3// Pärnamäe 
tee lõik 1// Viimsi alevik, Aiandi tee, Harju maakond, Viimsi vald, 
Laiaküla, Lilleoru haljak// Narva maantee T12// T13// Pärnamäe tee 4// L5// 
Lubja küla, Alajaama tee// 17// Kaare tee 7// L1// Kangru tee// Paelille tee 
L1// Pärnamäe küla// L3// Pärnamäe tee lõik 1// Viimsi alevik, Aiandi tee 
(Iru-Viimsi 110 kV kaabelliin L8108 - Viimsi vald, Iru-Viimsi alajaamade 
vaheline sidekaabel - Viimsi vald) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26909443>  (menetlus nr: 
398180), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister